Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Sarah disse que Ana Paula é 'mala do programa'; Breno é o 'pipoqueiro'; e a Marciele é 'planta do programa'. #BBB26 #BatePapoBBB
93,681 görüntüleme • 4 ay önce •via X (Twitter)
0 Yorum
Yorum bulunmuyor
Orijinal gönderinin yorumları burada görünecek
