Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Seattle crackin' 💥 #RepBX
95,379 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
9 Yorum

Fien1 yıl önce
I miss Gary Sanchez

King Soto1 yıl önce
Time to play a real team tomorrow. Sorry ass organization hasn’t won a series vs the Mets since 2017 💀🫵🏻🤣

Eli1 yıl önce
This post just made me miss Gary Sanchez

Solar Heavy1 yıl önce
where space meets sound

Ceejay Bonavoglia1 yıl önce
I’ll be there tomorrow.

avess7861 yıl önce
Lets goooo

Hunter1 yıl önce
Kraken? 😢

d.1 yıl önce
Come back 💔🥺

SPEEDWAY GIFFY☔️🍷1 yıl önce
Changing coasts to get swept this weekend 😂🐮💀



