Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Seçme ve seçilme hakkı.
41,531 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
9 Kommentare

Atatürk'ün yolu olsun da hangi yol olursa olsun

Atam ya. Milleti yerine düşünüp karar veriyor seçim yapıyor. Siz antikemalistler de bişeyi beğenmiyorsunuz canım 😎😂

Onlar bunu anlamaz dimi 😁 @er7_6

Seçme ve seçilme hakkı ile dalga geçtirmeyiz! 🇹🇷Heleki Başkomutanımız Atatürk ile böyle bir saçma bir video ile Adı içerik olamaz ve kıymetli sözüde olamaz! Oldurmayız!Başka video içerikleri bulmanı tavsiye ederim. Sanada video goruntulu olarak cevap vermek istedim..

Peki sistematik olarak ele alsak? Sağıda soluda seçse bu millet her iki seçimin dayandığı temel kaide Kemalizm getirdigi laiklik sistemine çıkıyor. Ha akp ha CHP yada hdp hudapar hangisini seçse bu millet sonuçta sistemleri ayni buna ne demeli ? Biz şahısları mı seçeceğiz? Yoksa şahısların bizi yöneteceği sistemi mi seçeceğiz?

Dayatma.

Bağlantıya bak, işte akademisyen dediğin böyle analizler yapar. Müthiş ötesi; akademik bir yaklaşım. Üniversitelerde ders olarak okutulmalı. :-) Atatürk’ü yenememek içler acısı, değil mi? İnsan da bu kadar kin olunca, haliyle aklı değil, hisleri konuşması çok normal aslında. ;-)

Bütün yollar Gebze'ye çıkar.

böyle başıboşluk olabilirmi. devlet belediyeye al şu parayı vatandaşa harca diyor. belediye bi kaç azgın azınlığı mutlu etmek için konserlere harcıyor. biz lafını yapıyozda devlet hala hesap sormuyor
