Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Seda'nın paylaşımı
17,192 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

Sema iyilerle hiç oynamadan aldı bu puanları. Son 1 aya bakarak aycan yazılmalıydı diyorlar. Zaten 1 aydır kötü olduğundan beri düelloya aycan giriyor. Dilşahtan 3 puan önde, Almada ile başa baş mücadeleye giriyordu cesurca çıkıp oynuyordu yeniyordu artılardaydı. 1 aydır kötü kız

semanın elenmesinden bile kendine pay çıkardı

"düello oynanmıştır muhtemelen" fragman bile geldi seda teyze 🤣🤣

Aynen anca oynuyor

Üf tamam seneye sen geliceksin sus artık ya

Balon kardesler hep sayi alacaz diye en zayiflari secer istatistik kasarlar

Sema kötü anladık da -‘li çöpler neden gitmiyor da sürekli +’lar gidiyor, bıktırdı artık 2022’deki sms atan salaklar gibi bir elemeler zinciri oluyor

Buda heryerden cikiyor abla ne anlatiyorsun ya git calis yoksa ikizin gibi sende 10cu olucaksin ayrica bu daha da kolsuz.

sema eger elense bu gece haksizlik olur yani performans senesi diyotlar ama en iyler hepsi elendi cok tuhaf bir sene

Biraz izleyip yorum yapın sıktınız he bıktık sizden ya her sene siz gına geldi ha. İzleyip yorum yapın bari
