Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Seda'nın paylaşımı

17,192 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 10

Фото профиля Gece
Gece1 год назад

Sema iyilerle hiç oynamadan aldı bu puanları. Son 1 aya bakarak aycan yazılmalıydı diyorlar. Zaten 1 aydır kötü olduğundan beri düelloya aycan giriyor. Dilşahtan 3 puan önde, Almada ile başa baş mücadeleye giriyordu cesurca çıkıp oynuyordu yeniyordu artılardaydı. 1 aydır kötü kız

Фото профиля ferhunde
ferhunde1 год назад

semanın elenmesinden bile kendine pay çıkardı

Фото профиля mayın tarlası
mayın tarlası1 год назад

"düello oynanmıştır muhtemelen" fragman bile geldi seda teyze 🤣🤣

Фото профиля 𝓗𝓮𝓶𝓭𝓮𝓶 ❦
𝓗𝓮𝓶𝓭𝓮𝓶 ❦1 год назад

Aynen anca oynuyor

Фото профиля sıradanlaştik
sıradanlaştik1 год назад

Üf tamam seneye sen geliceksin sus artık ya

Фото профиля Sema 🦅
Sema 🦅1 год назад

Balon kardesler hep sayi alacaz diye en zayiflari secer istatistik kasarlar

Фото профиля Yorumcu
Yorumcu1 год назад

Sema kötü anladık da -‘li çöpler neden gitmiyor da sürekli +’lar gidiyor, bıktırdı artık 2022’deki sms atan salaklar gibi bir elemeler zinciri oluyor

Фото профиля kub kalaycibasiyuksel 🌙
kub kalaycibasiyuksel 🌙1 год назад

Buda heryerden cikiyor abla ne anlatiyorsun ya git calis yoksa ikizin gibi sende 10cu olucaksin ayrica bu daha da kolsuz.

Фото профиля elinaz
elinaz1 год назад

sema eger elense bu gece haksizlik olur yani performans senesi diyotlar ama en iyler hepsi elendi cok tuhaf bir sene

Фото профиля Gece
Gece1 год назад

Biraz izleyip yorum yapın sıktınız he bıktık sizden ya her sene siz gına geldi ha. İzleyip yorum yapın bari

Похожие видео