Loading video...
Video Failed to Load
See you in Brussels!! 💚🤍❤️💪 #Brussels23mar #IRGCterrorists #MaximumSupport
164,829 views • 3 years ago •via X (Twitter)
9 Comments

دشمن ما هم جمهوری عسلامیه هم تو و علینژاد و اسماعیل و بقیه بروبچه های چپول و تجزیه طلب. به زودی از ملت ایران تو دهنی میخورید. #جاوید_شاه بگو دهنت عادت کنه.

کی به شما نمایندگی مردم ایران را داده ؟؟

کاری ندارم چی گفتی ولی من از ایران از شما خواهش میکنم از طرف ما با هیچ شخص خارجی گوه نخوری ، ما یک آلترناتیو داریم و آن هم شاهزاده رضا پهلویست لطفا از طرف ما با هیچکس حرف نزن. گو نخور دانیشما گی نخور زررر نزن

با حضورم یک ضربه سمبلیک میزنم …. مردشور اون ابروهای تا به تات رو ببرن

ما متحد هستیم زیرا تنها یک هدف داریم ، یعنی از بین بردن این رژیم تروریستی و مافیایی. زن زندگی آزادی #Brussels23mar #مهسا_امینی

شما چرا نمیفهمین آلترناتیو ما @PahlaviReza هستش واقعا نابینا هستین یا نونتون تو ندیدنه بقول ابن یمین اسب تازی شده مجروح به زیر پالان طوق زرین همه در گردن خر میبینم ضمنا شما نماینده ی ما نیستی هرجا میری وظيفه داری نماینده ی #ملت_ایران رو معرفی کنی باتشکر #یک_ملت_یک_پرچم

جناب اخوندی یه سوال؟ دختر خاله من ۱ سالش بود رفت المان، الان ۳۸ سالشه، فارسی رو عالی حرف میزنه بدون لهجه بدون مسخره بازیهایی که تو در میاری. یکم رو زبانت کار کن الدنگ

از روز اول که بساط گدایی پهن کردی تو فرودگاه گفتم این یک مادرجنده هست،ببین کون بچه ی تخمی فیس،فکر نکن جاعش تا ابد پابرجا و هیش شما مزدوران مادرقحبه ابدی هست،از تک تک استخون های نجس و خون نحستون میکشیمشون بیرون. حالا ببین

با درود. با سپاس از شما. اما فراموش نکنید شما نماینده رسمی مردم سوئد هستید و حضور شما در برزیل بعنوان نماینده دولت سوئد هیچ ضربه ای به وجه جمهوری اسلامی در برزیل نمی زند!
