Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Sen de başını alıp gitme ne olur..
404,538 Aufrufe • vor 3 Jahren •via X (Twitter)
10 Kommentare

aslıvor 3 Jahren
beni alıp cem karaca dönemine fırlatın yalvarırım

İremvor 3 Jahren
🥲

Mahonyvor 3 Jahren
@PA00440182 Harika şarkı, size teşekkür ediyorum, çok çok sevdiğim bir şarkı.🌸

1972mugemcevor 3 Jahren
❤❤❤

Kendine Sürgünvor 3 Jahren
Kusura bakma ben nereye başım oraya...

Dîlan 🍀vor 3 Jahren
"Ne olur... "

Emre Sarpvor 3 Jahren
Hani bir şarkının altındaki yorumda buluşacaksak o şarkı bu

elnur versacevor 3 Jahren
Bir sarkinin hatirasi sac beyazlatir

burakvor 3 Jahren
üstad

şev.vor 3 Jahren
bu şarkıda beni alıp yerden yere vuran bir şey var


