Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Senem : Umarım Ayşe ders çıkarır
11 Yorum

Survivor zaten kötü başlamıştı, ne zaman senem ve asena geldi daha da kötü oldu. Bu ikili yüzünden izlemeyen birçok insan var. Acilen elenmeliler.

Senem de diyor adımı çıkmasını bekleyenler vardı pardonda çıkmasını bekleyenler varsa niye seni yazmadı.

this one is truly a vibe

Senemle farkımız o adadan izliyor ben evimden, tatil yapmaya gelmiş adaya

Evet

Saf kötülük bu kadın. Kalbinin çirkinliği yüzünden okunuyor.

Senem sen ne yaşıyorsun ya evet 15 gündür bomboş yatıyorsun ve hem kendisi hem performansı silik bir yarışmacı olarak takımında mücadele eden başka yarışmacıların hakkına giriyorsun. Ayşe çok haklı, acilen elenmen gerekiyor

Evvet senem bos yere yatıyorsun defol

Potaya girse coktan gitmişti Ayşe doğru söylemiş geldiğinden beri yatmaktan başka ne yaptı

Bu kim Allah aşkına?

Ne oynuyor ne adı yazılıyor öyle bir yarışmacı
