Loading video...
Video Failed to Load
Seni severdim ve sana rağmen.. Yine severdim..
10 Comments

Zeynep🦋3 years ago
Öncelerde pek anlamazdım. Ama şimdi o kadar iyi anlıyorum ki şu şarkı sözünü...

Sir Berkan3 years ago
Seni sebepsiz severdim ag

A.🦅🇹🇷3 years ago
"Severdim" dediği gibi işte o zaman severdim şimdi değil..

𝓐.𝓝.𝓖.𝓔3 years ago
Yaşar'ın sesinin olduğu şarkılar başka güzel.

Zeze3 years ago
ben bu plakları nerden bulabilirim ya 🥹🥹

Sedef Ayna3 years ago
@Rumeyssapolat 🤍

Selen3 years ago
@HocaogluBilge

Tuğba TUNÇ3 years ago
Sana rağmen...

Hande3 years ago
"Gül yansa ağlamaz sakin..." sözü beni çok sarsmıştı özellikle. Geçen aylarda bir ara çok dinledim bu şarkıyı, eskiden bilmezdim. Çok güzel şarkıymış.

Sadece Ayşe3 years ago
@altinhaberiniz @Ahmetcanctnkaya

