Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

44,166 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von pep puig i boix
pep puig i boixvor 1 Jahr

Quins draps bruts els han dit que teníem per que els ERCaics facin el que avui estan fent? Un gir de 180 graus, com el que han fet, es impensable per un partit que tingui nomes un bri d’ètica i de dignitat

Profilbild von DANWOOCKIE
DANWOOCKIEvor 1 Jahr

Ara a @JuntsXCat si teniu dignitat, demostreu que sou patriotes i rebenteu el govern de Madrid. Ho sereu els següents anar a la paperera de la història.

Profilbild von Eva 🎗
Eva 🎗vor 1 Jahr

FARSANTS. Ni oblit ni perdó. Que s’enfonsin.

Profilbild von ✖Marta Ciscar #IAmACatalan #SpainIsAFascistState
✖Marta Ciscar #IAmACatalan #SpainIsAFascistStatevor 1 Jahr

Més venuts i renegats és impossible. Definitivament, amb aquesta gent creu i ratlla. Sense aquest llast que teníem d'intentar, fins al límit, la mà estesa per la unitat, només podem anar a millor. Enfortir-nos i avançar. Ja no podràn segrestar i enterrar més vots independentistes

Profilbild von El Corcó Digital
El Corcó Digitalvor 1 Jahr

Sense paraules...

Profilbild von Maria Rosa Escardó
Maria Rosa Escardóvor 1 Jahr

Com deia en Groucho aquests són els meus principis i si no li agraden en tinc uns altres!

Profilbild von Miquel Solé
Miquel Solévor 1 Jahr

ER és molt de fiar, compleixen tot el que diuen. El que no entenc és que encara quedi gent que els voti.

Profilbild von el Burro Català
el Burro Catalàvor 1 Jahr

Sense paraules…

Profilbild von Pere Alzina
Pere Alzinavor 1 Jahr

Quina vergonya

Profilbild von Antoni.C.H
Antoni.C.Hvor 1 Jahr

Quina pandilla de vividors . La genetica tira l avi del cigronet fundador de Alianza Popular . Ojala et cremin a la plaça de les Melies de Pineda . Botifler i vividor dels collons . I tambe els hotels que tens al Maresma quina pena .

Ähnliche Videos