Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

44,166 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

pep puig i boix profil fotoğrafı
pep puig i boix1 yıl önce

Quins draps bruts els han dit que teníem per que els ERCaics facin el que avui estan fent? Un gir de 180 graus, com el que han fet, es impensable per un partit que tingui nomes un bri d’ètica i de dignitat

DANWOOCKIE profil fotoğrafı
DANWOOCKIE1 yıl önce

Ara a @JuntsXCat si teniu dignitat, demostreu que sou patriotes i rebenteu el govern de Madrid. Ho sereu els següents anar a la paperera de la història.

Eva 🎗 profil fotoğrafı
Eva 🎗1 yıl önce

FARSANTS. Ni oblit ni perdó. Que s’enfonsin.

✖Marta Ciscar #IAmACatalan #SpainIsAFascistState profil fotoğrafı
✖Marta Ciscar #IAmACatalan #SpainIsAFascistState1 yıl önce

Més venuts i renegats és impossible. Definitivament, amb aquesta gent creu i ratlla. Sense aquest llast que teníem d'intentar, fins al límit, la mà estesa per la unitat, només podem anar a millor. Enfortir-nos i avançar. Ja no podràn segrestar i enterrar més vots independentistes

El Corcó Digital profil fotoğrafı
El Corcó Digital1 yıl önce

Sense paraules...

Maria Rosa Escardó profil fotoğrafı
Maria Rosa Escardó1 yıl önce

Com deia en Groucho aquests són els meus principis i si no li agraden en tinc uns altres!

Miquel Solé profil fotoğrafı
Miquel Solé1 yıl önce

ER és molt de fiar, compleixen tot el que diuen. El que no entenc és que encara quedi gent que els voti.

el Burro Català profil fotoğrafı
el Burro Català1 yıl önce

Sense paraules…

Pere Alzina profil fotoğrafı
Pere Alzina1 yıl önce

Quina vergonya

Antoni.C.H profil fotoğrafı
Antoni.C.H1 yıl önce

Quina pandilla de vividors . La genetica tira l avi del cigronet fundador de Alianza Popular . Ojala et cremin a la plaça de les Melies de Pineda . Botifler i vividor dels collons . I tambe els hotels que tens al Maresma quina pena .

Benzer Videolar