Loading video...
Video Failed to Load
Sesi açıp dinleyin.☺️☺️☺️☺️☺️
75,983 views • 1 year ago •via X (Twitter)
30 Comments

Aman ben unuttum Ya tüh 🤦♀️

you gotta listen to this

Sen son seçimlerden 1.parti olarak çık, 90'lı yıllardan kalma eylem yapmaya çalış. Üstelik İstanbul'da İzmir'de saat 20:30 da hava kararıyor. Bu ekonomik krizde muhalefetin hayatın her alanında eylem yapması gerekiyor. Ama al birini vur ötekine...

Bence kimsenin haberi yok 😂

Orda asgari ücretli mi var

🤣🤣

🐃

Milli Egemenlikte 1 saattir 1 milisaniyelik elektrik gidip geliyor. Bilgisayar, klima bozulacak diye gerildik bu nedir arkadaş

Birde akp secmenine koyun diyorlar 😂😂😂😂 bu abinin video çektiği yer antebin en lux en pahalı semti su video çektiği daire en az 4-5 milyon gecinemiyorum die ışık yakıp sondurmus Allah gözünüzü doyursun 😂😂😂

Umutlarından kendi rahat gerimde yansın böyle yapa yapa şehrinin istila edilmesine göz yumdu bu şehir 😓😓😔😔🇹🇷🇹🇷

Herkes halinden memnun demek

@hasansencan2 İbrahimli 1 kişiymiş Hemen CHP gençlik kollarini gönderin o tarafa arabalarıyla selektör yakıp dursunlar 😂😂😂😂

Gaziantep kimse takmadı 😀 neden se

Antepli halinden memnun Akkent te yakıp söndüren olmadı

Hem İbrahimlide oturacaksın hem geçim sıkıntısı çekeceksin. Tabiki kimse buna inanmaz 😀

Orda asgari ücretlimi var ki 😀

Tuzu koru o mahallenin

Geçinemeyenin İbrahimli de işi ne. Halk normal çeken ve karşıdaki ışığı açıp söndüren de kesin CHP teşkilatından.

Biz sessiz yığınlar istediği Zaman ışığı yakıp söndürürüz, Şuan reisin hatrı için floresan yakıyoruz reis olmaz ise mum ışığına muhtaç olursunuz ✍️

Ak Parti lambaları yakın Cumhuriyet Halk Partisi lambaları kapatın diyor yani CHP bize lambaları kapatarak tasarruf yapın diyor😀😀😀😀

böyle saçma işe çok bile.

Hepimizin katılması lazımdı

İbrahimli değil tüm Gaziantep kapatıp açsa komple karanlığa bürünse kimsenin umrunda değil. Hükümet tarafında Ankara İstanbul İzmir önemseniyor. Bunu yerel seçimlerde de gördük. Var mı hatirlayan Gaziantep için açıklanan mega ultra projeler. Emekliye aylık vaadleri felan

Demekki herkes halinden memnun.

Chpye kanmayın adamı satar bu nedir ışıkları söndürün ortalığı karıştırmak istiyorlar bir söz vardır gelen gideni aratır

Kesin Besnilidir bu arkadaş 😂

Ahahahaha 😅😅

Haberim yoktu şimdi öğrendim

Antepi suriler işgal etmiş sesi çıkmamış bunamı ışık açıp kapatacaklar..

Yakıp söndürdün noldu Antepi mi fethettin uyduğunuz adamlarda akıl yok bari siz yapmayın
Related Videos
Sensitive content
Invitame a ponerme pedo y cantar. ! ☺️☺️☺️☺️☺️☺️
Roy Medrano
32,076 views • 3 years ago
Sensitive content
cuties ☺️☺️☺️☺️☺️🥹🥹🥹🥹
𝓪𝓵𝓮𝔁 ♥︎
66,259 views • 1 month ago

