Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Sesimiz geliyor mu?
103,183 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)
Комментарии: 9

@nesetckr53 @EnverAtagun @tahsinocakli Candarli sokaklarında yankılanıyor sesiniz başkan.

@muhsinakgun @nesetckr53 @EnverAtagun @tahsinocakli Geceyi Beşiktaş Seçim Kurulu'nda geçirdim. Sabaha karşı eve gelir gelmez , ilk Fındıklı'yı sordum evdekilere😍

@nesetckr53 @EnverAtagun @tahsinocakli Ho mohtu Didim'işe👏👏👏👏. Kutluyorum

@nesetckr53 @EnverAtagun @tahsinocakli Genel başkanın memleketinden sesinizi duyuyorum, tebrik ederim.

@nesetckr53 @EnverAtagun @tahsinocakli Sesin geliyor Başkan

@nesetckr53 @EnverAtagun @tahsinocakli 💝💐🤗🥰🌺🧿👏👏👏👏👏👏👏👏

@nesetckr53 @EnverAtagun @tahsinocakli Gelmez mi başkanım🚩🚩

@nesetckr53 @EnverAtagun @tahsinocakli İstanbuldan duyduk😁😁memleketim Pazar a da Neşet başkanla bahar gelmiş:))

@tahsinocakli @nesetckr53 @EnverAtagun Bu seçim “Çayeli’nden öteye yani, gidelum yali yali” dendi. Tebrikler başkan. Fındıklı’dan başladı rüzgar. Tahsin vekilimizle devam etti. Oyların karşılığında çalışma gördükçe Ardeşen ve Pazar geldi. Ardeşen ve Pazar sizi örnek alıp çalışacaktır. Bu dalga böyle yayılır. 👏👏
