Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Seslendirmeler efsane ya jsjajsksk
10 Yorum

Samacar1 yıl önce
@ononreklamlaar Arı niye "kafam girsin" hareketi yapıyor

serkan yerdelen1 yıl önce
@ononreklamlaar Aga beeee ufak kardeşim yüzünden sürekli izlemek zorunda kalıyordum djdjfkfh 😅😅

enes çamlıca1 yıl önce
@ononreklamlaar İlk shit post

Özge1 yıl önce
@ononreklamlaar Sut bal yumurta her gun yerim mutlaka saglikli ve gucluyum, buyurum, buyurum

Amine1 yıl önce
@ononreklamlaar Arıyı, Düş Sokağı Sakinleri mi seslendirdi o nasıl giriş ahsdhddhdhdhdh

Burak1 yıl önce
@ononreklamlaar Çocukluğum…

Esoes1 yıl önce
@ononreklamlaar Dün ne yediğimi hatırlamıyorum ama bunu duyduğum an ezbere söyledim xhxhxj

Ballı Lahmacun 🧚🏻♀️1 yıl önce
@ononreklamlaar zamanında az mı izledik ya dnsldnsod

Dudu ama peri olmayan1 yıl önce
@ononreklamlaar 26 yaşındayım ve bu şarkı hâlâ aklımda

MUSTİİ 🇫🇮1 yıl önce
@ononreklamlaar Samanyolu tv 😅
