Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Sesli de dursun

91,050 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 11

Фото профиля Ahmet Hakan
Ahmet Hakan1 год назад

Agzına sağlık abi 👏

Фото профиля Solar Heavy
Solar Heavy1 год назад

take a trip down memory lane

Фото профиля Armağan Ünal¹⁹⁰⁷
Armağan Ünal¹⁹⁰⁷1 год назад

erdal keske örnek olarak isimler versen ki gencler bilsin kimlerin yolundan gitmemeleri gerektigini... daha aydinlatici olurdu...saygilar dostum

Фото профиля erkut erkut
erkut erkut1 год назад

Erdal bey bunlara bakıyorum hepsi zügür diyor ki biz bütün gelirleri kırdırdık harcadık kardeşim diyor kendini haklı ğörüyor ve yine işler düzeldi yine sponsorlukları kırdıracak takım kuracak hadi şampion olamadın ?kimse sormuyor Nani ,Van persili kadro öyle kuruldu

Фото профиля Speedy_Carloss
Speedy_Carloss1 год назад

Ağzına Sağlık Allah En Cok Fenerbahceli görünüpte Fenerbahcelileri birbirine düşürenleri Fenerbahce'den korusun Fenerbahce Düşmanları ne olduğu belli en azından.

Фото профиля 𝙰 𝚁 𝚃 𝙷 𝚄 𝚁
𝙰 𝚁 𝚃 𝙷 𝚄 𝚁1 год назад

Babası 3 temmuzda tutuklanan yönetim kurulu üyesinin oğlu 3 temmuzda Fenerbahçeye şikeci diyen paraziti kaynak gösteriyor. 3 temmuzda ben demiştim Aziz Y bu kulüpten elleri çelepçeyle çıkacak diyen adamın programına konuk oluyor. Diğer biri ben gerçek Fenerbahçeliyim diyor yıllardır ama 3 temmuzda Fenerbahçeye şikeci diyen Fener bu olaydan temiz çıksın ben ülkeyi terk ederim diyen ‘baron’un kankası oluyor ortaya iş , para girince ben yalnış tanımışım benim öz abimdir diyor

Фото профиля korhan
korhan1 год назад

bu kadar yangının altından elbet bir şey çıkacaktı. şerefsiz satılık herifler

Фото профиля Onay Şen
Onay Şen1 год назад

Tamda bunu dedim. Ağzına sağlık abim

Фото профиля Ali Güler
Ali Güler1 год назад

her kimki Fenerbahçe nin başarısızlığından prim yapıyor ve Fenerbahçe li olduğunu söylüyorsa hepsinin seninde dediğin gibi ta AMK...

Фото профиля TheLastShadowPuppets
TheLastShadowPuppets1 год назад

Aslan abim.

Фото профиля Bülent Görür
Bülent Görür1 год назад

Basında işini ahlakı ile yapanları tenzih ederim. yolunda A.Ş yancılık yapan o kadar alçak varki

Похожие видео