Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Sevdaya düştüğüm o ilk gecemsin..
10 Yorum

Ferdinand2 yıl önce
Karanlık kuruldu geceye...

Fenerli Şaban2 yıl önce
Allahtan kuşdaşız mis gibi beste dinleyebiliyorum

EMRE2 yıl önce
Deplasmana giderken 45 dakika boyunca söylediğimiz o beste..

ERNEST MUÇİ2 yıl önce
Yapıyor Bizim Tribün bu işi

Beşiktaş Fedaisi2 yıl önce
Beşiktaş besteleri bambaşka seviyedir.

Black Eagle 🦅2 yıl önce
@Q7vekilii Dünyanın en sağlam tribünü 🦅

Cihangir ÖZ2 yıl önce
Tribün farklı olay be

Önder Durmaz2 yıl önce
🖤🦅

arthur morgan2 yıl önce
Beste fabrikası

Can2 yıl önce
Doğduğum mahallem Askerde künyemsin Sevdaya düştüğüm o ilk gecemsin Eski bir otobüs içinde bestesin Nefesim yettikçe sende bitmezsin Hep nefret ettiler biz seni severken Birazda asiydik başımız dik giderken


