Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
sevdiniz mi #Kibir i
11 Yorum

Sen bunca yıl pop kültürüne (!) laf et sonra gel cover yap.....

I LOVE SINGING ❤️ My lovely followers ❤️ Nice to entertain YOU 🙂

@reddvox Söz müzik sahibi hariç herşey mükemmel..

Ben gerçekten çok sevdim Güneş Duru, hem fütüristik hem nostaljik hemen kapılıyor insan . Gitar ritimleri o kadar 90’lar ki bana kalırsa, harika ❤️

Hande Yener favori yine ya üzgünüm

17 mayısta if besiktasta canlı dinlemis ve o zaman da bayılmıstım🤤 Simdi kliple daha bi’ güzelleşti #kibir

Ruh yok. Toplanıp çağırsak bile gelmez…

biz eskilerden devam.. aşktı bu, artık melek değilim, dünya, hala aşk var mı, kirli suyunda parıltılar, mutlu olmak için, nefes bile almadan, sen kendinde ol yeter, falan filan işte.

Bayildim

Şimdiye kadar vasat bir işinizi görmedik

Hepsi gibi guzel ama favorim hala Siktiret Boşver

