Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Sevginin olmadığı yerde…
11 Kommentare

Önce karşılıklı saygı,saygı gördüğün yerde seversinde sevilirsinde...

I think go to sea from now. Please don't find me.

Valla hocam severek evlensende hem hakime hem hekime gidiyorsun değişen bişey olmuyor tecrübeyle sabit

Sevginin olmadığı yerde, kalp susar, gözler kaybolur ve her şey bir boşluk gibi görünür. İnsan, en derin ihtiyacı olan şeyi bulamayınca, dışarıda arar ama içindeki boşluğu kimse dolduramaz. Gerçek huzur ve anlam, ancak sevgiyle şekillenir;

Biz bu bilgiye geç ulaştik umarım gençler erken ulaşır da yok işi var, yok parası var diye plan proje evliliklerden uzak durur

Onun için bekarız hocam

Siz hep konuşun be hocam süpersiniz

Saygı=Sevgi

Sevdin evlendin, sevmedin evlendin, fàrk etmez Tüm evliliklerin sonu ya hakimdir, ya hekim

Çok sevip evlendikten sonra burnundan getirip pişman ettirmek.bunu ne yapmalı hoca

👏👏👏 sevginin olmadığı yer,yer değildir pişmanlıktır.
