Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Sevginin röportajı
26,439 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
7 Yorum

minaben1 yıl önce
Ayşe seni korumasaydı çoktan gitmiştin canım

Cool McCool 🇹🇷 🦁1 yıl önce
Sms yok ama bol kurgu var. Yerin dibine batsin bu performans sezonlari. Gecen sezon da kurgu vardi ancak daha az dikkat çekiciydi ve ilk performans sezonu olduğu için bir seyirci olarak bunu yuttum.

𝒩𝓊𝓇𝒹𝒶𝓃🧚♂️1 yıl önce
Insallah istabulada gidersin kiz sevgi..hic sevmiyorum seni ama insallah gidersin

fulyaa1 yıl önce
Hakketmiyorsun yaver

Şeyma1 yıl önce
Hak etmediğini şu paylaşımı beğenen sayısından bile anlıyoz. Seni seven yok yılan anla bunu

Gülsu1 yıl önce
bu kızın neden saç rengi mavi gözüküyor

Aysun Boyacı1 yıl önce
Ayşeyi de atarmısın montajda bir dalavera var bence ayşe asla pes etmez
