Loading video...
Video Failed to Load
S’HA ACABAT ABAIXEM ELS LLOGUERS #23N🔑
19,491 views • 1 year ago •via X (Twitter)
7 Comments

Treballa, estalvia i compra un pis adequat a les teves pissibilitats. Pagaras el mateix i seras propietari. Menys Iphone, cotxe, roba de marca i viure sense estalviar i al dia, estas en mans dels voltors, s’aprofiten de tu. Arriba un moment q ja no ets estudiant, creix.

Teniu sous de merda xq teniu feines de merda Hi ha gent amb millors sous que pot cobrir la demanda Us hauríeu de preguntar quines polítiques fan els que voteu xq els vostres sous siguin inferiors a gent de fora. Però és clar, és més fàcil robar

Jajaja s ha acabat! Per q no baixar ens impostos ?

85% de propietarios de pisos son personas no empresas. Sois chusma sois comunistas que nos traeréis la pobreza!

Aquest vídeo té menys força que jo als 8 anys. Però al 23 compteu amb mi.

Això del s’ha acabat no se pas de què em sona…

Si ho feu com fins ara, sé d'alguns que es forraran. 🤦

