Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

S’HA ACABAT ABAIXEM ELS LLOGUERS #23N🔑

19,491 views • 1 year ago •via X (Twitter)

7 Comments

El masover's profile picture
El masover1 year ago

Treballa, estalvia i compra un pis adequat a les teves pissibilitats. Pagaras el mateix i seras propietari. Menys Iphone, cotxe, roba de marca i viure sense estalviar i al dia, estas en mans dels voltors, s’aprofiten de tu. Arriba un moment q ja no ets estudiant, creix.

Toni S 🟨⬛'s profile picture
Toni S 🟨⬛1 year ago

Teniu sous de merda xq teniu feines de merda Hi ha gent amb millors sous que pot cobrir la demanda Us hauríeu de preguntar quines polítiques fan els que voteu xq els vostres sous siguin inferiors a gent de fora. Però és clar, és més fàcil robar

johnyyuhta's profile picture
johnyyuhta1 year ago

Jajaja s ha acabat! Per q no baixar ens impostos ?

Joselito1.618's profile picture
Joselito1.6181 year ago

85% de propietarios de pisos son personas no empresas. Sois chusma sois comunistas que nos traeréis la pobreza!

Oriol Puchol's profile picture
Oriol Puchol1 year ago

Aquest vídeo té menys força que jo als 8 anys. Però al 23 compteu amb mi.

Ramon's profile picture
Ramon1 year ago

Això del s’ha acabat no se pas de què em sona…

Santponç's profile picture
Santponç1 year ago

Si ho feu com fins ara, sé d'alguns que es forraran. 🤦

Related Videos