Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
should we let everyone in the team IGL?
52,601 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

Polkadot1 yıl önce
KyxsanGov or OpenGov?

HEROIC1 yıl önce
kyxsangov > all

Leemo1 yıl önce
Damn you guys just had your first AAG

Yung Beef 4.2 🐂⭕1 yıl önce
Hahaha this is the best one yet

Alice und Bob1 yıl önce
The first AAG is always the weirdest.

Internet Alex1 yıl önce
it just makes sense ❤️❤️

ᑕᗩ₱₱ΞX 🐂⭕️1 yıl önce
congrats for your first AAG 🤣🤣🤣

Jay Chrawnna 🐂⭕️1 yıl önce
🤣🤣🤣

.1 yıl önce
weird guy, nice ad, overall decent cook 5/7

Dot Play1 yıl önce
I think we had our first #AAG… @heroicgg ❤️ @TheKusamarian

