Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Siapa pulak yang simpan roti dalam chiller tu 😭 macam tak function pulak note yang tampal dekat peti tu. 📸 : amalfds

131,624 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 9

Фото профиля wanstarz (Endministrator) it's joever.
wanstarz (Endministrator) it's joever.1 год назад

Who the hell simpan roti dalam chiller?, orang letak dalam freezer supaya dia x hilang moisture....also roti dalam chiller ada kemungkinan boleh berkulat jugak.

Фото профиля FeisiTang
FeisiTang1 год назад

Pengotor nya sorang sorang..betul lah kata mat salleh "Birds of a feather flock together".

Фото профиля 아샤
아샤1 год назад

At my previous company, sy suruh letak nama dan tarikh before simpan dlm peti sejuk office. Selepas 2 minggu sy suruh cleaner buang.

Фото профиля Anuar Razali
Anuar Razali1 год назад

Satu opis tu semua pengotoqqq

Фото профиля KUMA
KUMA1 год назад

..tetibe teringat kat Gil Grissom..

Фото профиля CanyonBlast
CanyonBlast1 год назад

letak CCTV depan peti sejuk tu.. setel

Фото профиля Dinh of Thursday
Dinh of Thursday1 год назад

Macam kat CNX je ni hahahaha

Фото профиля creme brulee
creme brulee1 год назад

Biasa je lah. Aku pun simpan dalam chiller roti sebab taknak cepat berkulat letak kat luar. Kalau nak makan letak luar sekejap lembut balik lah

Фото профиля mischue
mischue1 год назад

Kalau aku bukak pastu buang je semua settle

Похожие видео