Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Siapa pulak yang simpan roti dalam chiller tu 😭 macam tak function pulak note yang tampal dekat peti tu. 📸 : amalfds

131,624 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

9 Yorum

wanstarz (Endministrator) it's joever. profil fotoğrafı
wanstarz (Endministrator) it's joever.1 yıl önce

Who the hell simpan roti dalam chiller?, orang letak dalam freezer supaya dia x hilang moisture....also roti dalam chiller ada kemungkinan boleh berkulat jugak.

FeisiTang profil fotoğrafı
FeisiTang1 yıl önce

Pengotor nya sorang sorang..betul lah kata mat salleh "Birds of a feather flock together".

아샤 profil fotoğrafı
아샤1 yıl önce

At my previous company, sy suruh letak nama dan tarikh before simpan dlm peti sejuk office. Selepas 2 minggu sy suruh cleaner buang.

Anuar Razali profil fotoğrafı
Anuar Razali1 yıl önce

Satu opis tu semua pengotoqqq

KUMA profil fotoğrafı
KUMA1 yıl önce

..tetibe teringat kat Gil Grissom..

CanyonBlast profil fotoğrafı
CanyonBlast1 yıl önce

letak CCTV depan peti sejuk tu.. setel

Dinh of Thursday profil fotoğrafı
Dinh of Thursday1 yıl önce

Macam kat CNX je ni hahahaha

creme brulee profil fotoğrafı
creme brulee1 yıl önce

Biasa je lah. Aku pun simpan dalam chiller roti sebab taknak cepat berkulat letak kat luar. Kalau nak makan letak luar sekejap lembut balik lah

mischue profil fotoğrafı
mischue1 yıl önce

Kalau aku bukak pastu buang je semua settle

Benzer Videolar