Sensitive content

This media may contain sensitive content.

Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Şimdi senden vaz mı geçmeli Nike

577,134 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)

Комментарии: 10

Фото профиля Umut Cee
Umut Cee2 лет назад

@Nike Şunu hayatımda ilk kez görüyorum amk

Фото профиля gemici
gemici2 лет назад

@Nike Videonun başındaki harika formalardan sonra Nike’ın son zamanları büyük hayal kırıklığı bence. Özellikle 13-14’ten sonrasındaki çoğu forma kötü bence. O zamana kadar olanlarda ise kötü forma yok.

Фото профиля mistırmasıl
mistırmasıl2 лет назад

@Nike Her sene bi o.rospu rengiydi araba fiyatına satılıyordu iyi oldu

Фото профиля Ruud Van Nistelrooy
Ruud Van Nistelrooy2 лет назад

@Nike Renklerimizi açık sarı ve kırmızı yapın @PUMATurkiye

Фото профиля Forma Milör
Forma Milör2 лет назад

@Nike @PUMATurkiye O sırada Ali Sami Yen: “Biri, vişneye çalan koyuca tatlı bir kırmızı, öteki de, içinde turuncudan iz taşıyan tok bir sarı.”

Фото профиля Burak
Burak2 лет назад

@Nike 11-12 12-13 sezonu forma setlerinin hepsi baya iyiydi

Фото профиля G.
G.2 лет назад

@Nike @PUMATurkiye rezalet başlangıcını düşününce , gidişine daha fazla efkarlandık .. 100.yıl forması çok güzeldi @Nike olmasaydı sonumuz böyle

Фото профиля ⏳Chef
⏳Chef2 лет назад

@Nike Renklerin parçalı, beyaz ve siyah forma olduğu her sezon şampiyon olmuşuz. Ne zaman formalar kötü olsa o sezon bok gibi geçmiş özelikle 3. forma.

Фото профиля spelturta
spelturta2 лет назад

@Nike İsteyene satayım. Halen etiketli ve kullanılmadı

Фото профиля Victor Osimhen 🇳🇬
Victor Osimhen 🇳🇬2 лет назад

@Nike Bu neymiş böyle ya🔥🔥

Похожие видео

şimdi senden vaz mı geçmeli
0:26

Sensitive content

şimdi senden vaz mı geçmeli

YEK

102,449 просмотров • 2 лет назад