Sensitive content
This media may contain sensitive content.
Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Sincerament, ho trobo insultant
32,909 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 11

Es riuen dels votants i de la mobilització de l'1-O. Es passegen amb un cotxe amb matrícula 1-O-2017 i després pacten i aproven l'amnistia pels policies que van agredir precisament els votants d'aquell dia.

this one is truly a vibe

Sembla que encara els hi han quedat ganes de continuar mofant-se de nosaltres! Suposo que per a les següents eleccions ja sabem el qual haurem de fer, oi? Sabeu el dit aquell que diu: riurà bé qui riurà darrer? Doncs que se'n vagin preparant, aquesta vegada ploraran de valent!!!!

Foto del dia. Envestits!!!

😂😂😂

Ho és, perquè els seus fets durant 8 anys ho contradiuen

Totalment! A part de les picabaralles entre ells, que ha partit tot l’ independentisme i ara tot és amor i simpatia ? Enga va!

Fa mal a l'ànima veure això, la veritat. Falta de tacte, de respecte i de tot. Uffff!

Se'ns pixen a la boca !

Ho és, ho és. Se'ns pixen a la cara i diem que plou.

Se'ns pixant a sobre, i ens diuen que plou.. 🤨🤨
Похожие видео
Sensitive content
Stefania Cappa intervistata dice : Ho...ho....ho....ho....ho....ho no comment #Garlasco
The Director
61,581 просмотров • 29 дней назад
Sensitive content
“Ripeti con me, ho la verità in tasca” “Ho la verità in tasca” “Ripeti con me, non ho la verità in tasca” “Ho quasi la verità in tasca” ALESSANDRA SEI LA CONCORRENTE #gfvip
si_sonokevin
63,846 просмотров • 1 месяц назад
