Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Sistemi yendik aggg
53,939 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

ﺦ2 yıl önce
@S1xty_Mehmet Noluyor orda ag puajsıhdjshahahahah

Trabcellona2 yıl önce
@S1xty_Mehmet GGGGGOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLL!!!

Baki2 yıl önce
@S1xty_Mehmet 1.5 saat ugrastik ama degdi be

ShaoKhan612 yıl önce
@S1xty_Mehmet Ben böyle sisteme tükürem 1 buçuk saatte aldık biletimizi..

Cafer2 yıl önce
@S1xty_Mehmet hauhauhuhasjdfsjdkjskfdjfds kafayı yemişsin

Jesse2 yıl önce
@S1xty_Mehmet Tam 2 saat sürdü mk biletini alma işi

Alimisoğlu2 yıl önce
@S1xty_Mehmet

Hayripotur2 yıl önce
@S1xty_Mehmet 16.00 dan 17.40 a kadar uğraştık ama değecek. Gırtlağı patlamayanın götü patlasın.

CENGİZ YILDIZ2 yıl önce
@S1xty_Mehmet 2. Saatin sonunda tam bu durumdaydım. 4 tane bilet aldım hepsi başka tribün

Kaan2 yıl önce
@S1xty_Mehmet ortama bak aq hahahahahaha
