Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

28,594 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

drharon profil fotoğrafı
drharon1 yıl önce

40 indan sonra gitmeye calisan bir uzman dr olarak soyleyeceklerimiz tükendi, degerimiz kalmadigi yerde bize gitmek disinda baska bir secenek birakmadilar:(

Metin profil fotoğrafı
Metin1 yıl önce

Çözümü sağlık sisteminin baştan sona özelleştirilmesi ve zorunlu SGK kesintisinin son bulmasıdır.

mdfurkan profil fotoğrafı
mdfurkan1 yıl önce

türkiyedeki tıp kontenjanları böyle devam ederse 10 sene sonra her 10 kişiden biri doktor olacak. YÖK NERDESİN

Tıbbiyeli Dadaş profil fotoğrafı
Tıbbiyeli Dadaş1 yıl önce

Diline,yüreğine sağlık Aliciğim 🙏

Mesut-GS profil fotoğrafı
Mesut-GS1 yıl önce

@Merart10 Gelecekte yan dal uzmanını geçtim, uzman doktora ulaşmakta ciddi zorluklar yaşayacağız. İktidarın çok umrunda değilmiş gibi duruyor.

krus profil fotoğrafı
krus1 yıl önce

Dünyanın birçok ülkesi Türk doktorları kabul etmiyor artık . Yeterince dile hakim olamadıkları için tercih edilmiyor. Ki yıllık 20 bin mezun ile yakında dt lerin duruma düşecek pratisyenler memur olmak için uzman olmak zorunda kalacaklar 🤷‍♂️

Ortopedi ve Travmatoloji profil fotoğrafı
Ortopedi ve Travmatoloji1 yıl önce

Programın büyük kısmını izledim. Ali hoca genel sorunlardan bahşetmiş olsa da 30-40’lı yaşlardaki hekimlerin güncel sorunlardan bahsetmesi daha doğru olur. Eylül Tus sınavı için 2. aşama demesi olmadı. Yabancı uyruklular için daha net datalar ile konuşması gerekirdi.

Derin profil fotoğrafı
Derin1 yıl önce

Ben bir gelecek göremiyorum.

Hurmuzx_ksm profil fotoğrafı
Hurmuzx_ksm1 yıl önce

Her sene 20 bin kontenjan aciliyor biri buna dur demezse tip eğitimi kalitelisizlesecek temel bilgilerden yoksun ama bir sekilde mezun olmus bilgisiz doktorlar olacak bu cok yonlu bir felaket acilen kontenjan kisitlamasi getirilmeli

Dr fahrettin tanır profil fotoğrafı
Dr fahrettin tanır1 yıl önce

Şimdi 1. Basamakta çöküyor

Benzer Videolar