Sensitive content
This media may contain sensitive content.
Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Sizce de böylemi bu durum?
459,817 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

Erkekler de ayrıldığı ilk aylar gülüp eğleniyor biz umudu onlardan kesip hayatımıza bakınca değerimizi anlıyorlar ama artık her şey için çok geç oluyor..

Erkekler öyledir güçlü görünmek zorunda içi kan ağlarken ancak bir süre sonra tükenirler.

Erkekler bi günde unutuyor yalan

Aynen unutuyoruz aynennn

that's interesting, but what do you think of this?

Hayat birinin bizi uzdukten sonra , tekrar onun gelmesini beklemek icin cok kısa , o yüzden hayatını yasa

Kalp kırmadan yaşayalım

Kadın ıyılesırse adam gerı doner asla sekmez

Alakası yok bence kadının iyileşmesiyle bu durumun

net böyle

8yıl unutmamiş olsa ne olur erkek,hayatı bu kadar zamanini boşa geçirmiş sevmiş ama hiç aksiyon alamamış bundan ne yar olur ne başka birşey, bekleyip kendine acı çektiren adamdan bir halt olmaz. Gurur yapandan hele hiç olmaz. Bence hayirlisi olmuş bu adamın hayatındaki kadın için
