Sensitive content

This media may contain sensitive content.

Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Sizce de böylemi bu durum?

459,817 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

11 Yorum

yağmur profil fotoğrafı
yağmur1 yıl önce

Erkekler de ayrıldığı ilk aylar gülüp eğleniyor biz umudu onlardan kesip hayatımıza bakınca değerimizi anlıyorlar ama artık her şey için çok geç oluyor..

hasbelkader profil fotoğrafı
hasbelkader1 yıl önce

Erkekler öyledir güçlü görünmek zorunda içi kan ağlarken ancak bir süre sonra tükenirler.

Hira profil fotoğrafı
Hira1 yıl önce

Erkekler bi günde unutuyor yalan

hasbelkader profil fotoğrafı
hasbelkader1 yıl önce

Aynen unutuyoruz aynennn

Solar Heavy profil fotoğrafı
Solar Heavy1 yıl önce

that's interesting, but what do you think of this?

Kıvırcık profil fotoğrafı
Kıvırcık1 yıl önce

Hayat birinin bizi uzdukten sonra , tekrar onun gelmesini beklemek icin cok kısa , o yüzden hayatını yasa

hasbelkader profil fotoğrafı
hasbelkader1 yıl önce

Kalp kırmadan yaşayalım

M.C profil fotoğrafı
M.C1 yıl önce

Kadın ıyılesırse adam gerı doner asla sekmez

hasbelkader profil fotoğrafı
hasbelkader1 yıl önce

Alakası yok bence kadının iyileşmesiyle bu durumun

Büş 🦋 profil fotoğrafı
Büş 🦋1 yıl önce

net böyle

Canan🐼 profil fotoğrafı
Canan🐼1 yıl önce

8yıl unutmamiş olsa ne olur erkek,hayatı bu kadar zamanini boşa geçirmiş sevmiş ama hiç aksiyon alamamış bundan ne yar olur ne başka birşey, bekleyip kendine acı çektiren adamdan bir halt olmaz. Gurur yapandan hele hiç olmaz. Bence hayirlisi olmuş bu adamın hayatındaki kadın için

Benzer Videolar