Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Sizce hangi sürücü hatalı.
491,459 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)
10 Kommentare

@BilimleKalin Oha bisikletle çarpınca ne hale geldi araba

Sinyal veriyor ama önü boş neden bekliyor bence ikisi de hatalı diğeri de takip mesafesi gözü kapalı geliyor.

Sağa dönerken kafasına ne estide frene bastı aniden dua etsin arkasında kamyon yoktu esermiş bisiklet böyle yaptı ise

Arkadan şeyapan

İkisi de hatalı. Dikkatsiz olduğu için bisikletli, Renault marka arabaya para verip aldığı için sürücü.

Kanada da araç hatalı bulunur. Yol kesinlikle bisikletindir ve araç yeşil yansa bile duracak o bisikletliyi bekleyecek

@VahsiHayatlar Turkiyede oncelik hakki arabanindir. Avrupada ise Oncelik hakki bisikletindir.

Araba kağıttan galiba

Sürpriiiiiz. Sağa dönecektim vazgeçtim, durur gibi yaptım, kandırdım, hatta sola veya geriye gidebilirim. Arkadan geliyorsun dikkatli olacaksın dimi.

Normalde bisikletlinin yol hakkı, sürücü bunun bilincinde ve bisikletlinin sağdan geldiğini görüyor ve duruyor. Bisikletli ise ani bir refleksle direksiyonu sola kırıyor. Arabanın sağ tarafına vursaydı araç sürücüsü sucluydu ama bu şekilde bisikletli hatalı.
