Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Size şehir bize şiir.. #Ankara
10 Kommentare

@yusuuffb Karanfil sokak, az ilerde Dost kitabevi, Yüksel caddesi... Çocukluğum, gençliğim, yaşamım. İnsan nerede doğup büyüdüyse orası özeldir. Tartışmaya kapalıdır :)

@yusuuffb Ankara ile ilgili güzelleme yapılan her yazının altında bir türlü insanların güvenli yaşam alanlarının olduğunu ve illa deniz ya da orman olmadan da yaşanılacağını,bir şehri güzel yapanın içindeki insanlar ve anılar olduğunu anlamayan insanlar var.Her şeye rağmen güzel Ankara'm❤️

@yusuuffb Karanfil girişi...

@yusuuffb Ankara'da yaşıyorum sen anca kendini kandırırsın o kadar

@yusuuffb 🤣🤣🤣KENDIMIZI KANDIRMAYA DEVAM

@yusuuffb Hey gidi Ankara hey Beni de benzettin ya kendine Astın suratımı, resmileştirdin beni Hey gidi Ankara hey Beni de benzettin ya kendine Yüzümde bürokrat gülümsemesi İçimde politik çıkmazlar Kaçıncı aşktı tattığım akşamlarında Kızılay`da yürüyemeden el ele ayrıldığım 👇

@yusuuffb 🥹🥹

@yusuuffb Resim çektiğin yerin yanında Gama İş Merkezi girişinde tablolar 10 lira diyen bağıran bir çocuk vardı ya. İste o bendim.

@yusuuffb Şairin dediği gibi en güzel yeri, İstanbul'a dönüş yoludur

@yusuuffb 40 yıldır Ankara dayım evet güvenlidir ama o kadar şiir miir degil yani

