正在加载视频...
视频加载失败
Sn:Nurettin DEMİRTAŞ
7 条评论

O zaman niye Türk ulus devletine entegre olmayı kabul ediyorsunuz,

Bla bla bla! Feqirê çol u çîyan!

Bunu Xayini Amed Meydanında Asmak gerek,döndüğünde!

Yaw ne anlatıyorlar bunlar, nece konuşuyorlar, nasıl bir zihin alemindeler. Durmadan kavram üretiyorlar. Sonra da apo kalkıp bu ne lan diyen Kürtlere sizde beyin yok diye hakaret ediyor. Yüzüne tükürmeyeceğin herifi serok diye gezdiriyorlar

Bu picleri Kurdistan kurulduğunda meydanlarda asacagiz

Lan aşağlık mağara fareleri,sizin tek derdiniz,Kürd milleti anasını görmesin,xapo böyle demiş,Kürd milleti ulus bilici,devlet bilinci gelişmesin ne olursa olsun,oyasaki dünya bir tek geri kalmış devletlerden oluşmuyor

Çeşitlenme, üreme, çomarlaşma, eşşekleşme, çoh kerêmin çoh u kerê mezın Öcalan şoş :)
