Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

sometimes when I'm bored I make synth solos for fun :)

34,009 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

9 Yorum

Foxxin1104 💀🌹⏳️ profil fotoğrafı
Foxxin1104 💀🌹⏳️1 yıl önce

BRO CASUALLY DROPPED A MASTERPIECE

Rornir profil fotoğrafı
Rornir1 yıl önce

Soon he'll be as recognizable as-

Paper Eater 🏳️‍⚧️ profil fotoğrafı
Paper Eater 🏳️‍⚧️1 yıl önce

lowkey goes hard

TheReaperPepper profil fotoğrafı
TheReaperPepper1 yıl önce

Holy shit that was sick

justan oval 🌟 profil fotoğrafı
justan oval 🌟1 yıl önce

YEAHHHH WOOOOO

@resprune.bsky.social profil fotoğrafı
@resprune.bsky.social1 yıl önce

Oo i like it, reminds me a bit of toby fox’ compositions slightly no?

josiah profil fotoğrafı
josiah1 yıl önce

raxd uses ableton, based

bom 👑 profil fotoğrafı
bom 👑1 yıl önce

1. what program is this 2. IS THIS FREE USE ITS SO GOOD

Qertyy profil fotoğrafı
Qertyy1 yıl önce

so peak

Benzer Videolar