Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Somos de la tierrita 🍊
118,765 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

@jordimunozm Som País Valencià, s' ha de dir sempre, sempre, sense complexes.

Dirli a Valencia la terreta deuria estar penat en el desterrament. Quina vergoña escoltar eixa paraula.

Media hora parando el vídeo para ver que ponía en la camiseta y al final lo enseñas en primer plano 🤣🤣

És una vergonya i una tristesa que el mostre president, el que els valencians i valencianes han escollit, ens tracte com un parc turístic. Ni terreta ni merdes, som País valencià i @carlos_mazon_ és un puto descarat que ens ve com animals de feria.

Quan has dit que li paguem entre tots al Mazón, haver dit també que s'ha pujat el sou fa no res. I haver dit també que la gran part dels artistes són madrilenys. I eixos de Taburete són un grup pijo-repugnant.

On puc aconseguir la samarreta del vídeo?

No és per ser de poble o ser de ciutat. És pel color dels partits polítics Mazon es del PP. L'alcalde d'Alzira és de Compromís.

Uns de la tierrita i atres de Narnia

🙌🏻 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Sempre valencians! 🧡

Menut catalufo

