Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Somos de la tierrita 🍊

118,765 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Ferran Maulet
Ferran Mauletvor 1 Jahr

@jordimunozm Som País Valencià, s' ha de dir sempre, sempre, sense complexes.

Profilbild von Leño Casagranda 🍉
Leño Casagranda 🍉vor 1 Jahr

Dirli a Valencia la terreta deuria estar penat en el desterrament. Quina vergoña escoltar eixa paraula.

Profilbild von a.miguel
a.miguelvor 1 Jahr

Media hora parando el vídeo para ver que ponía en la camiseta y al final lo enseñas en primer plano 🤣🤣

Profilbild von Defensa Del País Valencià
Defensa Del País Valenciàvor 1 Jahr

És una vergonya i una tristesa que el mostre president, el que els valencians i valencianes han escollit, ens tracte com un parc turístic. Ni terreta ni merdes, som País valencià i @carlos_mazon_ és un puto descarat que ens ve com animals de feria.

Profilbild von Antiblavers PV
Antiblavers PVvor 1 Jahr

Quan has dit que li paguem entre tots al Mazón, haver dit també que s'ha pujat el sou fa no res. I haver dit també que la gran part dels artistes són madrilenys. I eixos de Taburete són un grup pijo-repugnant.

Profilbild von jan 🥑*X
jan 🥑*Xvor 1 Jahr

On puc aconseguir la samarreta del vídeo?

Profilbild von 🇵🇸🇮🇷🇾🇪🇱🇧València 🔥✌🏼Republicana
🇵🇸🇮🇷🇾🇪🇱🇧València 🔥✌🏼Republicanavor 1 Jahr

No és per ser de poble o ser de ciutat. És pel color dels partits polítics Mazon es del PP. L'alcalde d'Alzira és de Compromís.

Profilbild von Carchofero
Carchoferovor 1 Jahr

Uns de la tierrita i atres de Narnia

Profilbild von Ferran #T37
Ferran #T37vor 1 Jahr

🙌🏻 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Sempre valencians! 🧡

Profilbild von maikel
maikelvor 1 Jahr

Menut catalufo

Ähnliche Videos