Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Son les millors.

149,190 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)

Комментарии: 10

Фото профиля Lo Carlí Savalls
Lo Carlí Savalls2 лет назад

No digueu res contra el poder, no sigui que la moma no deixi de rajar.

Фото профиля Brian Cutts
Brian Cutts2 лет назад

Parlar dels % de gent que anem a veure pel·lís en català no té cap sentit fora de Barcelona. Terres de l'Ebre aquesta setmana: Roquetes, 12 pel·lís en castellà, cap en català. Amposta, 12 en castellà, cap en català.

Фото профиля Charlie Planes
Charlie Planes2 лет назад

Llepar les botes del governet i culpar la societat de l'us d l català et converteix en les millors en quelcom no gaire noble.

Фото профиля Recondita Armonia. GOI
Recondita Armonia. GOI2 лет назад

Què vols, si és una feina ben pagada, amb l'amo present i els directors del negoci degudament domesticats per a l'ocasió. (Ho sento, però t' hi faltava aquest preàmbul).

Фото профиля aina
aina2 лет назад

Quan us ha pagat el govern, on sempre la culpa és del poble i no d' ells. Anar a pastar fang.

Фото профиля Sègula Films
Sègula Films2 лет назад

En referència al procès de selecció d’obres lamentem que L'Acadèmia tingui criteris industrials marcats per les productores de Barcelona i Madrid, davant dels criteris d'equitat i cohesió de l'art cinematogràfic descentralitzat, independent, en VOCAT

Фото профиля Dani Hill Rye
Dani Hill Rye2 лет назад

Però son blanques i haurien de ser negres

Фото профиля Roger
Roger2 лет назад

Com es nota que no van a veure ni una sola peli en català.... 3% d'espectadors. Si anessin veure cine en català sabrien que has de fer mans i mànigues per anar veure cinema amb la nostra llengua. No teniu vergonya.

Фото профиля Hælber
Hælber2 лет назад

ostia quina meravella quina dupla quin ritme i contingut

Фото профиля Marc
Marc2 лет назад

No ho son.

Похожие видео

Són els millors.
2:06

Sensitive content

Són els millors.

kantinu

24,061 просмотров • 4 месяцев назад