正在加载视频...
视频加载失败
Soslar (ketçap mayonez)
10 条评论

Merak ettim buldum sosisi :) piliç sosisi kullanıyor arkadaş :) ya müşteri derdin yoook ünlüsüüün shorts senle doluuu para soran yoook. Hala kırmızı boyalı piliç sosisi. Valla pes :) bari smoked olanlardan kullan yine piliç kullan.

Sosislerin içinde sinek var kimse görmemiş mi

Parasını gram hak eden yer değil buralar arkadaşlar dana sosisin 10 adet uzun sosisi 300 lira civarında bu herif ise tamamen piliç kullanıyor haşlanmış piliç sosis ve ketçap mayonez için 80 lira para istiyor memlekette 1 kişide işini hakkıyla yapsın birader ya

80₺ aşırı fazla seyyar bir yer için 50₺den fazlası haram buraya

Karaciğerimin içine etse de, hormonlarımı allak bullak etse de ben sahte besin seviyorum, kalp hastalığından, inmeden, kanserden korkmuyorum diyenlere afiyet olsun. Bana sorarsanız sigaradan da ,alkolden de daha zararlı bu tip sahte besinler.

Sosisleri de paketle birlikte kesti az mikroplastik vardı içinde ambalajdan da ekleme yaptı iyi oldu

Of herkes yok mikroplastik yok tavuk sosisi yok boyalı demiş be malsınız abi bu kadar ciddiye alıyorsunuz bu hayatı madem yemeyin fastfood. Delirtirsiniz adamı bide üşenmemiş araştırmışsınız markayı falan. İşsizler ya. Ayrıca eski Göztepe SSK nın oradaki amca da tavukla yapıyo

Gayet güzel ve lezzetli görünüyor, boş yapmayın.

Patates geliyo vaay 🤣 çok şaşırtıcı 🤣 sanki dana bonfile koydu amk.

Yav salçada haşlanmış ekmeğin içine salçasından dökülmüş Türk büfe usulü sosisli sandviçin içine antin kuntin sos mu konur yapacaksan amerikan usulü yap bari sosu süsü uyum sağlasın
