Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
SPREAD THE WORD, WE BACK.
99,748 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
7 Yorum

Bedsy’s Joystick1 yıl önce
Paying the refs and scoring, what’s new. Sorry ass team

Freddy1 yıl önce
WE DID IT JOE

Dallas Nation1 yıl önce
WIN THE GAME THEN 🫡

xist1 yıl önce
gifted

Brandon1 yıl önce
Do not embarrass us in front of Pavs

Hockey Seanie1 yıl önce
poor blackwell, got his stubble brushed a little bit to get this opportunity :(

Ron S. - The Meme King GOAT1 yıl önce
The Blackhawk fans look very sad. Between the Bears and the Blackhawks, it's been a Blue Christmas in "Chi-Town"....
