Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

22,931 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Boer Wouter 🍉
Boer Wouter 🍉vor 1 Jahr

Nooit werken en toch een vet pensioen krijgen. Theo kan dat.

Profilbild von Paul Vanmaldeghem
Paul Vanmaldeghemvor 1 Jahr

Laten we eens kijken naar de oorsprong van die woede. Verhofstadt heeft hun pensioenkas leeggeroofd in ruil voor bestendiging van statuten, die nu met de voeten getreden worden. Voeg daar nog aan toe, 25 jaar regelrecht wanbeheer vanwege 700 directeurs.

Profilbild von Elephant Trap
Elephant Trapvor 1 Jahr

Mss u eens afvragen Waarom ze staken? Mss omdat ge aan hun geld zit? 🤷‍♂️🤷‍♂️ ik ben geen bestuurder, maar het feit dat niet alleen de bestuurders gaan staken in de nabije toekomst, wilt ook zeggen dat u niet alleen hun, maar de hele sector aant viseren bent 🤷‍♂️

Profilbild von VANDOMMELE DANNY
VANDOMMELE DANNYvor 1 Jahr

Hoelang heeft de politiek gestaakt?Van af de verkiezingen tot eind januari .

Profilbild von Bart Morsa
Bart Morsavor 1 Jahr

Ja jij bent van uw riant pensioen al zeker idd

Profilbild von Виталя
Виталяvor 1 Jahr

Gemakkelijk praten over 'overdreven' stakingen vanuit uw comfortabele positie met overheidssalaris en pensioenvoorzieningen. Misschien tijd om in de schoenen te staan van degenen die vechten voor hun rechten en toekomst.

Profilbild von deschamps dirk
deschamps dirkvor 1 Jahr

hey Theo Federaal minister als Vlaams nationalist, vindt jij dat de koning 900.000€ zijn pa 300.000€ zijn broer 300.000€ zijn dochter 300.000€ tot ze sterven en geen klop bijdragen ?

Profilbild von Kenny Vercauteren
Kenny Vercauterenvor 1 Jahr

Misschien is er wel een reden waarom de werkende mensen staken? Daar al eens over nagedacht? Jullie in ivoren torens hebben allemaal geen last van inflatie ed maar de gewone vlaming jammer genoeg wel! Tot 67 in het parlement zitten kan iedereen, maar shiften en in de bouw 🤔!

Profilbild von HJ
HJvor 1 Jahr

Ja oké, maar betreffende defensie: hoe wil men meer jongeren naar defensie krijgen door een hogere pensioenleeftijd en lager pensioen voor hen in te voeren? (Niet dat ik daar volledig tegen ben, gewoon iets wat ik me afvraag.)

Profilbild von Luca
Lucavor 1 Jahr

Eikel dat je bent

Ähnliche Videos