Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Şu olay Türkiye’de olsa 😁
1,560,060 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)
10 Kommentare

Topun tamamı çıkmadan yedek oyuncu dokunmuş

Ben olsam penaltıyı dışarı atardım…

Şu penaltıyı Galatasaray aleyhine çalacak hakemin sülalesini Moğolistan steplerine sürerler…

Penaltıyı kullanan takım ahlaksız Zaten top dışarı çıkıyor, bu kuralı bilen oyuncuyu bırakın hakemler bile zor biliyordur Kullanırken dışarıya at git o çekik ile tokalaş dünya bir dakikalığına güzelleşsin İnsanlar nankördür.

Stadta koltuk kalmazdı türkiyede olsaydı

Şutu çeken gs ise kesin penaltı. Fb ise tutan oyuncuda fb li ise tutan oyuncu kırmızı kart sonra kale vuruşu oyun başlar

Böyle olmazsa yarın öbürgün yedek oyuncu kaleden top çıkarır.. Karar doğru

Daha beteri oldu fb ts maçında yan hakem yaptı bunu

En azından penaltı yı dışarı atabilirdi..ahlaki olurdu

Türkiye de olsa önce hakemi Sonra o topa dokunani sonra mhk'yi kaleye sokar sokar cikarirlar
Ähnliche Videos
Sensitive content
ablacım milyon dolarları vurmuşsun, tüm türkiye’de olay olmuşsun, hapse girmişsin yatmışsın, gözler hâlâ üstünde.. şu telefonu artık koy cebine her b0ku da çekip atma sen de.
Oğuzhan
15,076 Aufrufe • vor 1 Jahr
