Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Şu olay Türkiye’de olsa 😁

1,560,060 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von ANKARA KUŞU
ANKARA KUŞUvor 2 Jahren

Topun tamamı çıkmadan yedek oyuncu dokunmuş

Profilbild von Kemal Uçar
Kemal Uçarvor 2 Jahren

Ben olsam penaltıyı dışarı atardım…

Profilbild von 𝐀𝐠𝐫𝐞𝐠𝐚𝐬 𝐃𝐢𝐚𝐬
𝐀𝐠𝐫𝐞𝐠𝐚𝐬 𝐃𝐢𝐚𝐬vor 2 Jahren

Şu penaltıyı Galatasaray aleyhine çalacak hakemin sülalesini Moğolistan steplerine sürerler…

Profilbild von Hüseyin
Hüseyinvor 2 Jahren

Penaltıyı kullanan takım ahlaksız Zaten top dışarı çıkıyor, bu kuralı bilen oyuncuyu bırakın hakemler bile zor biliyordur Kullanırken dışarıya at git o çekik ile tokalaş dünya bir dakikalığına güzelleşsin İnsanlar nankördür.

Profilbild von Halil ibrahim Kaya (ibrahimKIRAÇ)
Halil ibrahim Kaya (ibrahimKIRAÇ)vor 2 Jahren

Stadta koltuk kalmazdı türkiyede olsaydı

Profilbild von Selim Atik
Selim Atikvor 2 Jahren

Şutu çeken gs ise kesin penaltı. Fb ise tutan oyuncuda fb li ise tutan oyuncu kırmızı kart sonra kale vuruşu oyun başlar

Profilbild von Minimalist Financier
Minimalist Financiervor 2 Jahren

Böyle olmazsa yarın öbürgün yedek oyuncu kaleden top çıkarır.. Karar doğru

Profilbild von murat çam
murat çamvor 2 Jahren

Daha beteri oldu fb ts maçında yan hakem yaptı bunu

Profilbild von 🦎
🦎vor 2 Jahren

En azından penaltı yı dışarı atabilirdi..ahlaki olurdu

Profilbild von ismail balcı
ismail balcıvor 2 Jahren

Türkiye de olsa önce hakemi Sonra o topa dokunani sonra mhk'yi kaleye sokar sokar cikarirlar

Ähnliche Videos