Loading video...
Video Failed to Load
Şu sevinci finalde de yaşasak be!
11 Comments

Keşke abi ama gerçekçi olmak gerekirse, bu oyun teknik ve taktikle içimizden geçme ihtimalleri çok yüksek.

Çok kötüydük. 2000’lerin başındaki o ruh maalesef yok ama bir ümit.

Sen de çatalcayı baya seviyosun he 🫡

Çatalcalı’yım ben, sevecem tabii.

#ExtraCancha LO MEJOR DE ENERO 🥹 Enero duró una eternidad, pero estos animes nos lo hicieron duradero. 😩Es por ello que reconocemos a lo mejor del primer mes del 2025. 😉 ¡Son los mejores títulos! #Anime #enero #ranking

20 yıl sonra ne güzel günlerdi yorumu yapılacak o video.

Çocuklar bu zamanları hiç unutmayacak🥹Tıpkı bizim 2002 de okullara dev ekranlar kurup dünya kupası maçlarını izlediğimiz zamanları unutmadığımız gibi 🇹🇷

Mültecilerin olmadığı her ortam mükemmel cennet vatanımda 🇹🇷

He he yaşarsın

Ah ne güzel olurr

En güzel çocuklar seviniyor. ❤️❤️
Related Videos
Maçın son düdüğü ile birlikte şu sevinci görmek her şeye değer
yes context
27,434 views • 2 months ago

