Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Süleyman Seba onurumuzdur🦅
833,982 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
8 Yorum

ÇAĞRI KALKAN2 yıl önce
2024 yılında rahmetli Başkan Süleyman Seba konuşuluyor. Mekanın cennet olsun Büyük Başkan❤️

Onur Söylemez2 yıl önce
Bir genel Başkan nasıl konuşmalıysa o kadar güzel konuştu.. @eczozgurozel

Serkan Yetkin 63🇹🇷💛💙🇹🇷2 yıl önce
Beşiktaş diyince aklıma ilk gelen beyefendi Süleyman SEBA, ve Sergen YALÇINDIR

Hasan Dikilitaş2 yıl önce
Abi ilave eder misin? Süleyman Seba rehberimizdir 🦅

Murat Çelik 🦅2 yıl önce
Hikaye tam bu değil ama olsun. Önemli olan mesaj ve referans alınan kişi + camia.

MÖS2 yıl önce
Yoook acımak yok, affetmek yok! Ulan ne çektik be, ne acıması?

mejdun2 yıl önce
hadi biri çıkıp ta Gs veya Fb eski başkanları için bunu desin hadii işte bizim farkımız tam da budur şanlı Beşiktaş’ım🦅

Bülent2 yıl önce
Iyiki BESİKTAS lıyız Candaş abi gururluyuz ve onurluyuz GURULAN🤍🖤🦅
Benzer Videolar
İyi insan olmadan iyi Beşiktaşlı olunmaz. -Süleyman SEBA
BEŞİKTAŞlıyız
32,735 görüntüleme • 2 yıl önce


