Loading video...
Video Failed to Load
Şundan oldu…
10 Comments

gladyonun 2.adamı2 years ago
Ülke puanı açısından çok kötü oldu bu ağabey

THE MOKAR2 years ago
Olsun Uefa var diyen hocanın rahatlık seviyesi

Eren Yar2 years ago
Abi bi kere buluşup 7394949 kere video mu çektiniz yoksa çok mu buluşuyor bu ekip

maccer2 years ago
20 kere daha at

Turkey Hall of Fame2 years ago
Sorumlusu her topu içeri alan Şampiyonlar Ligi'nde en düşük kurtarış yüzdesine sahip kalecisi

banadabirbardaksu2 years ago
Kanka sendeki bu göt yanığını çözemedik Gs ile ilgili ya..

Esra yılmaz2 years ago
Gerçekten de ya

o2formalıhenry2 years ago
ağabey favla de favlayalım bosver ugrasma

Enkebit2 years ago
Uefa cup daha iyiydi

Al Maykıl2 years ago
Hakem derken? Gayet normal yönetti
