Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Şundan oldu…
Комментарии: 10

gladyonun 2.adamı2 лет назад
Ülke puanı açısından çok kötü oldu bu ağabey

THE MOKAR2 лет назад
Olsun Uefa var diyen hocanın rahatlık seviyesi

Eren Yar2 лет назад
Abi bi kere buluşup 7394949 kere video mu çektiniz yoksa çok mu buluşuyor bu ekip

maccer2 лет назад
20 kere daha at

Turkey Hall of Fame2 лет назад
Sorumlusu her topu içeri alan Şampiyonlar Ligi'nde en düşük kurtarış yüzdesine sahip kalecisi

banadabirbardaksu2 лет назад
Kanka sendeki bu göt yanığını çözemedik Gs ile ilgili ya..

Esra yılmaz2 лет назад
Gerçekten de ya

o2formalıhenry2 лет назад
ağabey favla de favlayalım bosver ugrasma

Enkebit2 лет назад
Uefa cup daha iyiydi

Al Maykıl2 лет назад
Hakem derken? Gayet normal yönetti
