Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

Şunun adı hayvanseverlik değil ilkelliktir....

23,580 views • 1 year ago •via X (Twitter)

11 Comments

Prof. Dr. Ahmet Emin SEYHAN's profile picture
Prof. Dr. Ahmet Emin SEYHAN1 year ago

Bu yapılan ekmeğe saygısızlık ve en büyük ilkellik... Ayrıca İsraf ve cehalet ve de nankörlük, düşüncesizlik, vicdansızlık. Nimete saygısızlığa dur denilmeli.. gariban köpeğe de yazık... Sahte merhamet duyarı kasanlara da acıdım.. Özetle bu hayvanseverlik değil ilkellik..

Simetri Hastası's profile picture
Simetri Hastası1 year ago

Hocam öyle diyeceğinize; "ekmek aldık besliyoruz, fırına 1 milyon borcumuz oldu, şu iban a yardımlarınızı bekliyoruz" deseydiniz. Hem estetik yaptırırdınız, hem yaşam standardıniz değişirdi, hem de etkileşim kasardınız😁😂

公式:ちぃたん☆名古屋's profile picture
公式:ちぃたん☆名古屋1 year ago

Didn't you see Chiitan's precious bell?

Ömer Delioğlu's profile picture
Ömer Delioğlu1 year ago

Sayın hocam çöpe ekmek atmak ilkellik olmuyormu hayvanın boğazından geçmesi neyi ilkellik ne düştünüz bu hayvanların üzerine herşey şu dünyada bize size mi tahsil edilmiş copteki ekmeğe rahatsız olmuyorsunuz buna mi ilkellik diyordunuz

Prof. Dr. Ahmet Emin SEYHAN's profile picture
Prof. Dr. Ahmet Emin SEYHAN1 year ago

Ömer Zaten en büyük ilkellik o dediğin. Ayrıca İsraf ve cehalet ve de nankörlük,düşüncesizlik,vicdansızlık ve gerizekalilik.... Nimete saygısızlık...

E⃨r⃨d⃨i⃨n⃨ç⃨c⃨i⃨ğ⃨i⃨m⃨ HEPŞEN 𝕏's profile picture
E⃨r⃨d⃨i⃨n⃨ç⃨c⃨i⃨ğ⃨i⃨m⃨ HEPŞEN 𝕏1 year ago

Buna izin veren bir sağlık yönetimi olabilir mi?

Hüseyin Uluçay's profile picture
Hüseyin Uluçay1 year ago

Aynen Hocam. Hayvanseverlik değil, hayvanlık bence.

Fakir Bir Kul(A.U.)🇹🇷's profile picture
Fakir Bir Kul(A.U.)🇹🇷1 year ago

İlkellikten öte büyük günahtır. Mübarek nimet olan ekmeği yerlere saçmışlar. Bu cinnet hali bitmeli, Bu bekâ sorunu sona ermelidir. Yoksa ülke büyük bir kaosa sürüklenecek. #Köpekçiterörü #uyutmayoksaçözümdeyok

Darbeli Matkap03's profile picture
Darbeli Matkap031 year ago

Ekmeğe 1 lira zam gelse birileri hemen ortalığı ayağa kaldırıyorlar. Yahu ekmek ucuz,bugün bile ucuz. Ucuz olmasa sokağa atarlar mı bu kadar ekmeği? Sucuk,pastırma,çikolata atıldığını gördünüz mü bu şekilde? Ekmeğin en az 50 lira olması lazım ki kıymeti bilinsin.

aslanta yigit.'s profile picture
aslanta yigit.1 year ago

Bu hayvan severler güya eger insansanız vicdanınız merhametiniz varsa istabulda isparta kulede nereli olduğunu tam bilmediğim genç kadınlar çöpten yiyecek topladığını gördüm vicdan azabı çektim o ekmeleri o insanlara ulaşırsınız ne olur vicdansızlar

Jovian Minister's profile picture
Jovian Minister1 year ago

Çok değil, bir kaç aya bu saçaladıkları ekmeğe muhtaç kalacaklarından, besledikleri itleri kesip kesip yiyeceklerinden haberleri yok. Men, dakka, dukka.

Related Videos