Loading video...
Video Failed to Load
Şunun adı hayvanseverlik değil ilkelliktir....
23,580 views • 1 year ago •via X (Twitter)
11 Comments

Bu yapılan ekmeğe saygısızlık ve en büyük ilkellik... Ayrıca İsraf ve cehalet ve de nankörlük, düşüncesizlik, vicdansızlık. Nimete saygısızlığa dur denilmeli.. gariban köpeğe de yazık... Sahte merhamet duyarı kasanlara da acıdım.. Özetle bu hayvanseverlik değil ilkellik..

Hocam öyle diyeceğinize; "ekmek aldık besliyoruz, fırına 1 milyon borcumuz oldu, şu iban a yardımlarınızı bekliyoruz" deseydiniz. Hem estetik yaptırırdınız, hem yaşam standardıniz değişirdi, hem de etkileşim kasardınız😁😂

Didn't you see Chiitan's precious bell?

Sayın hocam çöpe ekmek atmak ilkellik olmuyormu hayvanın boğazından geçmesi neyi ilkellik ne düştünüz bu hayvanların üzerine herşey şu dünyada bize size mi tahsil edilmiş copteki ekmeğe rahatsız olmuyorsunuz buna mi ilkellik diyordunuz

Ömer Zaten en büyük ilkellik o dediğin. Ayrıca İsraf ve cehalet ve de nankörlük,düşüncesizlik,vicdansızlık ve gerizekalilik.... Nimete saygısızlık...

Buna izin veren bir sağlık yönetimi olabilir mi?

Aynen Hocam. Hayvanseverlik değil, hayvanlık bence.

İlkellikten öte büyük günahtır. Mübarek nimet olan ekmeği yerlere saçmışlar. Bu cinnet hali bitmeli, Bu bekâ sorunu sona ermelidir. Yoksa ülke büyük bir kaosa sürüklenecek. #Köpekçiterörü #uyutmayoksaçözümdeyok

Ekmeğe 1 lira zam gelse birileri hemen ortalığı ayağa kaldırıyorlar. Yahu ekmek ucuz,bugün bile ucuz. Ucuz olmasa sokağa atarlar mı bu kadar ekmeği? Sucuk,pastırma,çikolata atıldığını gördünüz mü bu şekilde? Ekmeğin en az 50 lira olması lazım ki kıymeti bilinsin.

Bu hayvan severler güya eger insansanız vicdanınız merhametiniz varsa istabulda isparta kulede nereli olduğunu tam bilmediğim genç kadınlar çöpten yiyecek topladığını gördüm vicdan azabı çektim o ekmeleri o insanlara ulaşırsınız ne olur vicdansızlar

Çok değil, bir kaç aya bu saçaladıkları ekmeğe muhtaç kalacaklarından, besledikleri itleri kesip kesip yiyeceklerinden haberleri yok. Men, dakka, dukka.
Related Videos
Sensitive content
Dogolara karşı ayrı bir zaafları var.! Bu adı hayvanseverlik değil sapkınlıktır. Erkek yapınca tü kaka kadınlar yapınca ay çok şekeeeer! Bu zoofililere müdahale ve mücadele edecek bir kurum yok mu bu ülkede?
Gamzecimm
36,514 views • 1 year ago
