Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Suomen hienoin vaaliauto?
35,569 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

Aivan hyvä. Kohtuullista menestystä Mats.👍 Sanoisin, että @petri_roininen Äänikupla on ykkönen, Kupla on klassikko.

Happy Wife > Buying a Car?

Ainakin hyvä kakkonen 😅

Tässä on kova!

Lakritsia? Onko Kouvolan lakua vai jotain väärää merkkiä? Jos Kouvolan niin hetimullekaikkitänne!

Nyt on sukulakua, saatavilla usein Hämeenkadulta!

Missasit mahdollisuuden tehdä "Bentley..." - meemivideon.

Vaaliautosta tarina. Muuan jo edesmennyt kansanedustaja ajoi vaalien aikaan vanhalla Saabilla. Vaalien jälkeen vaihtoi uuden Mersun. Miksi? Oli jäänyt kampanjasta ylimääräistä. 🤷♂️🤪🤦♂️

Turhamaisuus on viety äärimmilleen. Kiertäisit vaalitilaisuuksissas polkupyörällä.

K-auto olisi hienompi. Joku Suzuki Carry.

Laittoman ruma. Vähän kuin ne sinun mainospystyttelyt. Rike on pieni, kuten kaduilla istuminen. Oletko yrittämässä säätää kokoomusta laittomaksi kuten itse teit elokapinalle (ennen mitään eduskuntatalomaalauksia).
Benzer Videolar
Suomen puolustusvoimien ylikapteeniluutnantti. 🫡
Taisto Tammenlehvä 🐎🐎🐎
66,750 görüntüleme • 6 ay önce

