Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Suomen hienoin vaaliauto?

35,569 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

11 Yorum

Kari Jääskeläinen profil fotoğrafı
Kari Jääskeläinen1 yıl önce

Aivan hyvä. Kohtuullista menestystä Mats.👍 Sanoisin, että @petri_roininen Äänikupla on ykkönen, Kupla on klassikko.

Ajay Anand | Rare Carat profil fotoğrafı
Ajay Anand | Rare Carat1 yıl önce

Happy Wife > Buying a Car?

Vesa Heikkilä 🇫🇮 🇸🇪🇪🇺🇺🇦 profil fotoğrafı
Vesa Heikkilä 🇫🇮 🇸🇪🇪🇺🇺🇦1 yıl önce

Ainakin hyvä kakkonen 😅

LeFreak 🇫🇮 profil fotoğrafı
LeFreak 🇫🇮1 yıl önce

Tässä on kova!

Juhani "Jalleolento" Vallikari profil fotoğrafı
Juhani "Jalleolento" Vallikari1 yıl önce

Lakritsia? Onko Kouvolan lakua vai jotain väärää merkkiä? Jos Kouvolan niin hetimullekaikkitänne!

Mats Uotila profil fotoğrafı
Mats Uotila1 yıl önce

Nyt on sukulakua, saatavilla usein Hämeenkadulta!

A.Y.X profil fotoğrafı
A.Y.X1 yıl önce

Missasit mahdollisuuden tehdä "Bentley..." - meemivideon.

Kari Jääskeläinen profil fotoğrafı
Kari Jääskeläinen1 yıl önce

Vaaliautosta tarina. Muuan jo edesmennyt kansanedustaja ajoi vaalien aikaan vanhalla Saabilla. Vaalien jälkeen vaihtoi uuden Mersun. Miksi? Oli jäänyt kampanjasta ylimääräistä. 🤷‍♂️🤪🤦‍♂️

Jari Sahakoski profil fotoğrafı
Jari Sahakoski1 yıl önce

Turhamaisuus on viety äärimmilleen. Kiertäisit vaalitilaisuuksissas polkupyörällä.

Juho Salo profil fotoğrafı
Juho Salo1 yıl önce

K-auto olisi hienompi. Joku Suzuki Carry.

Tuomo Hämäläinen profil fotoğrafı
Tuomo Hämäläinen1 yıl önce

Laittoman ruma. Vähän kuin ne sinun mainospystyttelyt. Rike on pieni, kuten kaduilla istuminen. Oletko yrittämässä säätää kokoomusta laittomaksi kuten itse teit elokapinalle (ennen mitään eduskuntatalomaalauksia).

Benzer Videolar