Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Sürücülere yapılan şaka…
897,920 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

ѕєνιℓαу 🫡1 yıl önce
Bizim ülkede yapsalalar bakmadan basıp gecerler birde inip döverler

Solar Heavy1 yıl önce
this reminds me of driving through a city

SERKHAN1 yıl önce
Kenarda yayayı gören her sürücünün istisnasız durması şakadan daha efsane. Medeniyet sen ne güzel bir şeysin...

KralSözler1 yıl önce
Komik olmuş

5-Minute Crafts1 yıl önce
Drivers in Kazakhstan are so kind 😍😆

Züleyha1 yıl önce
@can__is

Numan BAŞPINAR1 yıl önce
Yayayı gören herkesin durması ne güzel. Şaka kısmıda gülümsetti. 😁

byideol1 yıl önce
Hahahahahhahahahhah bunu bende yapicam

Elif Aydın1 yıl önce
Medeniyet çok güzel

Alparslan Aydın1 yıl önce
🤣🤣🤣

Kara01011 yıl önce
Vay be bir tek salaklar bizde var zannediyodum'Avrupada da varmış🤣🤣🤣
