Loading video...
Video Failed to Load
Sürücülere yapılan şaka…
897,920 views • 1 year ago •via X (Twitter)
11 Comments

ѕєνιℓαу 🫡1 year ago
Bizim ülkede yapsalalar bakmadan basıp gecerler birde inip döverler

Solar Heavy1 year ago
this reminds me of driving through a city

SERKHAN1 year ago
Kenarda yayayı gören her sürücünün istisnasız durması şakadan daha efsane. Medeniyet sen ne güzel bir şeysin...

KralSözler1 year ago
Komik olmuş

5-Minute Crafts1 year ago
Drivers in Kazakhstan are so kind 😍😆

Züleyha1 year ago
@can__is

Numan BAŞPINAR1 year ago
Yayayı gören herkesin durması ne güzel. Şaka kısmıda gülümsetti. 😁

byideol1 year ago
Hahahahahhahahahhah bunu bende yapicam

Elif Aydın1 year ago
Medeniyet çok güzel

Alparslan Aydın1 year ago
🤣🤣🤣

Kara01011 year ago
Vay be bir tek salaklar bizde var zannediyodum'Avrupada da varmış🤣🤣🤣
