Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Sverige är fan förlorat.

170,016 просмотров • 3 лет назад •via X (Twitter)

Комментарии: 10

Фото профиля Uffe
Uffe3 лет назад

Varför har denna människa fått utrymme i SVT? Mysteportage?

Фото профиля Johan Rylander 🇸🇪
Johan Rylander 🇸🇪3 лет назад

Kanske Kan vi förlåta-serien?

Фото профиля rim_och_reson
rim_och_reson3 лет назад

Bevisar bara en sak, dessa individer ser inget fel i deras dåd, de ångrar inget och skulle göra exakt samma sak igen. Med individer med denna inställning i landet har du rätt, då är ”Sverige fan förlorat”…

Фото профиля Ollegarken
Ollegarken3 лет назад

Det var inte bara jag som rånade henne. Hon var också där i situationen. Om vi säger så. Och hon gav mig mobilen och plånboken när jag viftade med kniven. Så det var 50% hon och 50% … typ ingen fritidsgård.

Фото профиля David Henriksson
David Henriksson3 лет назад

Totalt hjärndöda människor

Фото профиля Docenten
Docenten3 лет назад

Inga skyldigheter, bara rättigheter. Ruttna i fängelset, avskum

Фото профиля Daniel Karlsson
Daniel Karlsson3 лет назад

Att han får prata i tv tycker inte jag är det värsta (brottslingar har gjort det förr), det är snarare vad han säger som är problemet. stenkastning och kravaller är inte en "demonstration". Att attackera poliser med dödligt våld och bränna polisbilar är inte en "demonstration".

Фото профиля joe wild
joe wild3 лет назад

”vår sida”.. Du bor väl i Sverige? Och vi har demonstrationsrätt i Sverige .. MEN det innebär inte att man har rätten att försöka ta livet av polisen genom att kasta stenar och gatstenar .. Är det ett sådant land du vill ha så köp en biljett till gasa remsan ..

Фото профиля Volatil1066 🦜
Volatil1066 🦜3 лет назад

Är Sverige förlorat för att en person, som förmodligen sitter bakom lås och bom, uttalar sig i linje med vad som föranledde att han numera sitter bakom lås och bom? Det låter onekligen som att Sverige inte är förlorat då.

Фото профиля Stefan Hansson
Stefan Hansson3 лет назад

Det var längesen Sverige var förlorat. Om vi säger så.

Похожие видео