Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Sverige är fan förlorat.
170,016 просмотров • 3 лет назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

Varför har denna människa fått utrymme i SVT? Mysteportage?

Kanske Kan vi förlåta-serien?

Bevisar bara en sak, dessa individer ser inget fel i deras dåd, de ångrar inget och skulle göra exakt samma sak igen. Med individer med denna inställning i landet har du rätt, då är ”Sverige fan förlorat”…

Det var inte bara jag som rånade henne. Hon var också där i situationen. Om vi säger så. Och hon gav mig mobilen och plånboken när jag viftade med kniven. Så det var 50% hon och 50% … typ ingen fritidsgård.

Totalt hjärndöda människor

Inga skyldigheter, bara rättigheter. Ruttna i fängelset, avskum

Att han får prata i tv tycker inte jag är det värsta (brottslingar har gjort det förr), det är snarare vad han säger som är problemet. stenkastning och kravaller är inte en "demonstration". Att attackera poliser med dödligt våld och bränna polisbilar är inte en "demonstration".

”vår sida”.. Du bor väl i Sverige? Och vi har demonstrationsrätt i Sverige .. MEN det innebär inte att man har rätten att försöka ta livet av polisen genom att kasta stenar och gatstenar .. Är det ett sådant land du vill ha så köp en biljett till gasa remsan ..

Är Sverige förlorat för att en person, som förmodligen sitter bakom lås och bom, uttalar sig i linje med vad som föranledde att han numera sitter bakom lås och bom? Det låter onekligen som att Sverige inte är förlorat då.

Det var längesen Sverige var förlorat. Om vi säger så.
Похожие видео
Det är dags. Tillsammans. För Sverige 🇸🇪 #FIFAWorldCup
Svensk Fotboll
29,801 просмотров • 3 дней назад

