Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

25,833 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Savo Manojlovic
Savo Manojlovicvor 1 Jahr

Iskreno šteta što na ovaj megafon nismo stavili naš logo.

Profilbild von Solar Heavy
Solar Heavyvor 1 Jahr

this reminds me of driving through a city

Profilbild von Taра Рашка
Taра Рашкаvor 1 Jahr

Новац не мањка.

Profilbild von Zoran
Zoranvor 1 Jahr

Zovu nas ulice i Kopilanovi @avucic autoputevi🧐

Profilbild von Bobica
Bobicavor 1 Jahr

Naravno da novca ne manjka kao ni logističke podrške. Sjajno vam sve organizuju, sve vam planiraju. Fotografije i snimci dronom su tako profesionalno urađeni da izgledaju fascinantno. Da bi ostavilo što bolji utisak.

Profilbild von R&B
R&Bvor 1 Jahr

ovo je toliko nisko i kvarno - promovisete sebe na grbaci svih nas bljutavi ste

Profilbild von Vesna🍀
Vesna🍀vor 1 Jahr

Jel pecete vi te prasice još, ili su vam zavrnuli slavine?

Profilbild von Dejan Jovanovic BB
Dejan Jovanovic BBvor 1 Jahr

@SavoManojlovic

Profilbild von Riki Prusevic
Riki Prusevicvor 1 Jahr

Jel morala ta vasa boja 😄😄samo kad studenti zovu idemo na ulice. Vas politicare koji se javljate na tel,ne zanimate nas.

Profilbild von Barbie World
Barbie Worldvor 1 Jahr

Oki, znamo ko će da skida 🤭