正在加载视频...

视频加载失败

Swordmaster is a really fun style

51,035 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)

11 条评论

Romy 🪐 的头像
Romy 🪐1 年前

É o meu estilo favorito, principalmente no 4 e no 5

Vinícius Medeiros 的头像
Vinícius Medeiros1 年前

No 3 eu joguei mais de Trickster e Royal Guard, mas agora tentando o swordmaster eu notei que ele é muito bom contra alguns inimigos e chefes, principalmente pois tu pode atacar no ar

Axel Arigato 的头像
Axel Arigato1 年前

A footwear favorite. Discover the new Dice Lo sneaker at

Bree Doh 的头像
Bree Doh1 年前

Having a blast with it too in the special edition on Switch.

Orion'sBelt 的头像
Orion'sBelt1 年前

The childhood joy I experienced playing Swordmaster>>>> the cold, calculated, competitive optimization of playing Royal Guard as an adult.

Fuj 風神 的头像
Fuj 風神1 年前

Vini, manja do reset de tiro da Shotgun?

Vinícius Medeiros 的头像
Vinícius Medeiros1 年前

É aquele em que tu spamma o botão de tiro e o royal guard?

Nuance 的头像
Nuance1 年前

If you're playing on PC get the style switching mod!

Vinícius Medeiros 的头像
Vinícius Medeiros1 年前

I'm playing on PCSX2 emulator, style switching isn't something that I really miss in DMC3 in my personal opinion

mousetrapped 的头像
mousetrapped1 年前

what's the best way to play this game in 2025?

Vinícius Medeiros 的头像
Vinícius Medeiros1 年前

The HD version on Steam is alright, I play on PCSX2, personal preference.

相关视频