Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

¿T1 o Geng? ¿Jayce o Viktor? ¿#LEC o #LTA?

18,341 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

5 Yorum

DarthKylo profil fotoğrafı
DarthKylo1 yıl önce

A Oddie le gusta más la LPL? 😱 CM sabes que equipo le gusta?

LYON profil fotoğrafı
LYON1 yıl önce

Seguro porque son full vergazos. @OddieLAN que a qué equipo chino le vas?

Estadio Deportes profil fotoğrafı
Estadio Deportes1 yıl önce

¿CAMBIO DE PLANES? 😶‍🌫️ A pesar de ya haber elegido número, parece que Santi Giménez no podría escogerlo, al menos en Champions. ¿Por qué? Te contamos. 👇 #SantiGiménez #Milán #Champions

LYON Yoharu profil fotoğrafı
LYON Yoharu1 yıl önce

Le saben 😎✨

Angel profil fotoğrafı
Angel1 yıl önce

Y esa camiseta de Golden Guardians? XD

Benzer Videolar